Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg nieograniczony - Polska
Data dodania oferty:2015-10-06
Przedmiot ogłoszenia:BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY
Organizator:Gmina Żagań o Statusie Miejskim
Adres: Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań
Województwo / powiat: lubuskie, pow. żagański
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 68 4771040, faks 68 4771017
Opis:BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY TARTAKOWEJ W ŻAGANIU. 3.1. Przedmiotowa droga zlokalizowana jest w południowej części miasta Żagań. Stanowi ona drogę znaczenia lokalnego, prowadzi do okolicznych zabudowań jednorodzinnych. Ulica Tartakowa wyposażona jest obecnie w jezdnię o nawierzchni z destruktu bitumicznego szerokości 6,80 m. Teren objęty opracowaniem stanowi pas drogowy bez chodnika. Na terenie objętym inwestycją występuje uzbrojenie podziemne : kanalizacja sanitarna, wodociąg, linie telekomunikacyjne i naziemne linie energetyczne. Niniejszy projekt zakłada gruntowną przebudowę nawierzchni jezdni na nawierzchnię bitumiczną. Ponadto w ramach przebudowy ulicy Tartakowej przewidziano budowę chodnika i zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej. Projektowany chodnik będzie przylegał do istniejącego jak i nowoprojektowanego odcinka ulicy (na długości działki nr 2042). 3.2. Zakres przewidywanych robót obejmuje: 1) przebudowa nawierzchni jezdni, 2) budowa chodnika, 3) przełożenie istniejących krawężników, 4) rekultywacja istniejących terenów zielonych, 5) wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia przebudowanych nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesję, itp. oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowywanego układu komunikacyjnego. 3.3. Zakres przewidywanych robót w szczególności obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i ziemne : - rozbiórka istniejącej nawierzchnia jezdni z destruktu bitumicznego z jednoczesnym wywozem i utylizacją, - rozbiórka krawężników kamiennych , oczyszczenie i przygotowanie do powtórnego montażu, - zdjęcie warstwy humusu z wywiezieniem i utylizacją, - prace geodezyjne związane z naniesieniem punktów wysokościowych i ukształtowania terenu w sposób zapewniający sprawny spływ wód opadowych i odwodnienia drogi, 2) prace nawierzchniowe jezdni : - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - ustawienia krawężników, - warstwa wiążąca jezdni AC 22W (asfalt 50/70), - warstwa ścieralna AC11S (asfalt 50/70), 3) chodnik : - podsypka cementowo - piaskowa 1:6, - ustawienia krawężników i obrzeży (wszystkie krawężniki i obrzeża ustawiać na ławach betonowych z oporem wykonanych w deskowaniu z betonu klasy C 12/15 o konsystencji K 1, od strony chodników i terenów zielonych należy spoinować specjalistyczną zaprawą do fugowania), - warstwa wierzchnia z kostki betonowej typu cegła koloru szarego, 4) zjazdy indywidualne : - podbudowa zasadnicza z betonu, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - warstwa ścieralna z kostki betonowej typu cegła koloru czerwonego, 5) tereny zielone (nowo projektowane i regenerowane tereny zielone) : - rozścielenie warstwy humusu gr. 15 cm, - dozowanie nawozów i preparatów odchwaszczających, - siew nasion traw niskich. 3.4. Uzgodnienia branżowe obejmują istniejące : 1) sieci wodociągowo-kanalizacyjne - ŻW i K Sp. z o.o. w Żaganiu, 2. otoczenie strefy ochrony konserwatorskiej - LWKZ Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze, 3) sieci energetyczne - Enea Operator sp. z o.o., 4) sieci telekomunikacyjne - Orange Polska S.A
Specyfikacja:Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zagan.pl http://www.bip.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na pisemny wniosek Wykonawcy Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17, pok.26 , 68-100 Żagań , Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego.
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17, pok.26 , Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, 68-100 Żagań
Termin składania:2015-10-22
Miejsce i termin realizacji:CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2015
Wymagania:Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-1) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takowych uprawnień typu koncesja, zezwolenie, licencja,

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-2) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości minimum 200 000,00 zł. brutto dla każdego zadania. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.1 podpunkt 2 SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.2 SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-3) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą : - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub dysponującą innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają w aktualnym stanie prawnym uprawnienia w w/w specjalności. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.1 podpunkt 3 SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.2 SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-4) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą dokument określony w punkcie 6.1 podpunkt 4 SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Obowiązek wykazania i złożenia poświadczeń o należytym bądź nienależytym wykonaniu robót budowlanych wymienionych w wykazie, dotyczy najważniejszych robót, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości minimum 200 000 zł. każda. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda poświadczeń, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów- poświadczeń;;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ewentualne pełnomocnictwo w zakresie określonym w SIWZ. Poglądowy kosztorys ofertowy
Uwagi:Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
*

Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - Okres Gwaracji( w miesiącach) - 10

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Kod CPV:45000000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45230000-8
Numer dokumentu:145755 - 2015
Źródło: Biuletyn Zamówień Publicznych - data zamieszczenia: 06.10.2015