Zgłoś sugestię

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2016-02-05
Przedmiot ogłoszenia:przygotowanie dokumentacji projektowej
Organizator:Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sanikom sp. z o.o. w Lubawce
Adres: ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka
Województwo / powiat: dolnośląskie, pow. kamiennogórski
Państwo: Polska
Telefon / fax:(75) 74 11 541
E-mail:
Opis:Wyburzenie części obiektu przemysłowego, budowa warsztatów i magazynów oraz przebudowa nieużytkowanego obiektu przemysłowego w celu stworzenia części socjalnej dla pracowników.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie dokumentacji projektowej dla ww. zadania w poniższym zakresie:
a) Uproszczona koncepcja funkcjonalno- użytkowa przedłożona Zamawiającemu do zatwierdzenia. Koncepcja zawierać będzie w szczególności: plan zagospodarowania terenu, z wrysowaną organizacją ruchu w obrębie całego zakładu, rzuty pomieszczeń, opis rozwiązań funkcjonalnych (organizacja pracy warsztatów i magazynu), propozycje specjalistycznych instalacji, urządzeń i wyposażenia do części warsztatowo-magazynowej i socjalnej.
b) Przygotowanie i przekazanie zamawiającemu w wersji elektronicznej informacji niezbędnych do opracowania karty informacyjnej przedsięwzięcia/raportu środowiskowego w celu uzyskania decyzji środowiskowej oraz uzyskania zaświadczenia RDOŚ, że realizacja przedsięwzięcia spełnia wymogi dyrektywy wodnej
c) Mapa do celów projektowych
d) Projekt budowlany wraz z autorskimi prawami majątkowymi przekazany do siedziby Zamawiającego- 5 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD (pliki word i pdf).
e) Wystąpienie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę i/lub pozwolenia na rozbiórkę (jeśli dotyczy).
f) Projekt wykonawczy- 5 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD (pliki word i pdf)
g) Kosztorys inwestorski- 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD
h) Przedmiary robót- 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD
i) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót- 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD
2. Zakres przedsięwzięcia :
a) Wyburzenie części przemysłowej zgodnie z załącznikiem graficznym (zał. nr 4)
b) Budowa części warsztatowo- magazynowej 2 kondygnacyjnej w miejscu wyburzonego fragmentu obiektu wraz z niezbędnymi instalacjami, urządzeniami i wyposażeniem w celu organizacji pracy warsztatów i magazynów.

c) Adaptacja istniejącego obiektu na cele socjalne, w tym:
pomieszczenie warsztatu elektrotechnicznego
kotłownia (w piwnicach)
pomieszczenia damskie i męskie:
- szatnia czysta i brudna,
- łaźnia,
- toalety,
pomieszczenia koedukacyjne:
- suszarnia,
- kuchnia,
- jadalnia.
d) Budowa klatki schodowej na 3 kondygnacje.
e) Montaż na nowowybudowanych połaciach dachowych oraz istniejących połaciach ogniw fotowoltanicznych
f) Budowa wyjazdu z warsztatu bezpośrednio na drogę powiatowa 3462 D
g) Drogi place, zagospodarowanie terenu pozostającego w związku z projektowanymi obiektami.
3. Dokumentacja winna zawierać następujące części:
a) Architektoniczno- konstrukcyjną
b) Plan zagospodarowania terenu
c) Sieci elektryczne
d) Wodno- kanalizacyjne
e) Centralne ogrzewanie
f) Centralna woda użytkowa
g) Wentylacyjna ze szczególnym uwzględnieniem norm/ wytycznych dot. warsztatów
h) Pneumatyczną dla warsztatów, wentylacja warsztatów
i) Instalacja fotowoltaniczna na dachach obiektów
j) Zestawienie urządzeń i wyposażenia warsztatów i magazynu
Uwaga: Wykonawca uwzględni wszelkie ewentualne wskazania Zamawiającego powstałe w toku uzyskania decyzji środowiskowej oraz uzyskania zaświadczenia RDOŚ, że realizacja przedsięwzięcia spełnia wymogi dyrektywy wodnej.
Zamawiający przekaże Wykonawcy koncepcje techniczno-technologiczną rozbudowy zakładu przy ul. Komunalnej w Lubawce w celu uwzględnienia przy planowaniu rozwiązań komunikacyjnych dla zakładu.
Miejsce i termin składania ofert: MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę można dostarczyć za pomocą:
- Poczty Polskiej na adres Zamawiającego
- Kurierem
- Poczty elektronicznej na adres: w.chronowska@sanikom.com.pl,
- Faksem na nr: 75 741 15 41 wew. 35,
- osobiście do siedziby Zamawiającego
Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane.
Ofertę należy złożyć do dnia 16.02.2016r. do godz. 12:00 w pokoju nr. 6 (Biuro Zarządu)
Termin składania:2016-02-16
Miejsce i termin realizacji:Termin realizacji zamówienia wynosi 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
Wymagania:dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach
Kontakt:Osobami do kontaktów ze strony Zamawiającego są: Grzegorz Szmajdziński, tel.: /75/ 741 15 41 Weronika Chronowska, tel. /75/ 741 15 41 wew. 22 Kontakt w godz. od 7:00 do 15:00.
Numer dokumentu:Ldz 484/DRI/97-3/2016
Źródło: Internet i własne
Załączniki: